12 juli 2012

Mannen och jag. Fast för ett år sen. Har precis avslutat det sjukaste jobbpasset jag varit med om. Jag kom till Gullbranna strax efter klockan 19 på tisdagkvällen och jobbade från dess till 09. Sov sedan i tre timmar till klockan var tolv, låg och blundade/försökte somna om vilket misslyckades och jag gav upp klockan halv två. Jobbade mellan två och fem, sov sen mellan fem och sju, för att sedan jobba natt igen, från kl 20 till 09.30.

Idag klockan tolv kom jag äntligen hem, däckade i sängen och sov till halv sex. Sen dess har jag suttit i soffan, ätit glass och kollat på serier. Produktivt. Snart blir det sängen igen, sen hoppas jag att jag ska vara tillräckligt återhämtad för att klara av helgen. Troligtvis kommer jag inte vara det, men vi kör ändå. Hönö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0