För om himlen är såhär så vill jag dö

Ni ska veta att det är väldigt tråkigt att vara sjuk och inte kunna göra annat än att ligga nedbäddad i sängen och snora och dricka honungste och nässpraya och hela konkarongen men jag kan även tala om att det är skönt att ha en liten thailandsresa att se fram emot om tre ynka dagar. Mest kretsar mina tankar därför kring bruna ben och vita sandstränder och vad sjutton jag ska packa ner i resväskan för som ni kanske vet så är jag inte precis känd för att packa rätt eller bra eller lagom typ som när jag har tre necessärer och lika många skor för två nätter i Alingsås. I morgon tänker jag ignorera förkylningen och gå ärenden och jobba och glo bio och om förkylningen skulle protestera mot detta så kommer jag sparka honom på smalbenet för nu är jag trött på att göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0