Får jag luta min panna mot ditt trygga bröst? Vågar jag be dig att stanna?

Idag träffade jag min stackars älskade sjukling och hans feber är åtminstone borta men det är fortfarande ganska så dåligt med honom och han orkar inte sitta mer än korta korta stunder. Stackaren vad det är jobbigt och tråkigt och tråkigt och jobbigt för honom.

I övrigt har jag typ fem år efter alla andra fått tummen ur och börjat läsa The Da Vinci Code och jag trodde inte riktigt det men jag tycker den är väldigt väldigt bra och intressant och faktiskt ganska så spännande också! Det finns ju inget bättre än att sätta sig in i en riktigt bra bok och det påminner mig om att jag måste skaffa fram lite fin litteratur att läsa under en gassande sol i asienland och tips på detta mottages gärna.

I övrigt har jag återupptäckt Lisa Ekdahls fina album från -94. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0