You feel like a candle in a hurricane

On a quite somber note så har min favoritgrabb gått och blivit sjuk och det kändes väldigt jobbigt att jobba igår med doktorbesök och hostattacker och infektionsvärden och eventuell lunginflammation och stackars killen som får panik eftersom hans varje andetag gör så ont och det låter precis som om han ska kvävas och han bara hostar och det enda jag kunde göra var att sjunga och klappa på honom och försöka lugna honom. Idag var det inte mycket bättre så dom såg ingen anledning till att jag skulle vara där vilket känns lite skönt eftersom jag blir så ledsen i hjärtat av att se honom må så dåligt och hjälplösheten är det värsta men också jobbigt för att jag ju vill vara där. Men min fina kille är världens starkaste och det finns så mycket livsglädje i honom så att han inte ska klara sig igenom det här känns otänkbart. Han kommer fixa det för det finns inga andra alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0