We try a little harder but the costume never fits

Igår var en ganska så rolig dag som började med ett besök hos tandläkaren där vi bland annat diskuterade mina sjuka drömmar där jag tappar alla mina tänder (enligt henne ville jag inte bli gammal) och konstaterade även att allt ser finfint ut i munnen. Sedan åkte jag in till stan och återförenades med min älskade telefon och lämnade samsungsaken och dess hemska minnen bakom mig och ja det känns väldig bra tack. Passade även på att boka en tid hos frisören så nästa torsdag morgon händer det grejer minsann men vad återstår att se då jag tenderar att vara lite impulsiv och därför troligen inte bestämmer mig förrän jag väl sitter där i stolen. På kvällen hade vi lite kalas för pappa och moster vilket var mucho trevligt och sedan blev jag övertalad att följa med på en återträff för ett skidläger jag inte varit med på men även detta visade sig bli väldigt kul och stundvis även väldigt sjukt. Emellan allt detta hann jag med ett och annat upplyftande samtal som gav mig en hel massa energi att orka med allt (har nog de finaste vännerna) och det är konstigt hur vissa personer har en förmåga att göra en så väldigt lycklig genom att egentligen göra så väldigt lite.

Idag däremot är jag mest bitter. Jag hade de mest fantastiska planerna för idag/imorgon som inkluderade den typen av människor som jag just beskrev men dessa planer var jag minsann tvungen att avboka på grund av den sabla hostan som för tillfället förpestar mitt liv. Så idag är mina planer att sura. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0