Who says I can't be free from all of the things I used to be?

Är det bara jag eller har blogg.se gjort någon konstig ändring på startsidan efter att man loggar in? Det ser sjukt fult ut för min del i varje fall och ja detta känns lite som ett dagens i-landsproblem för min del faktiskt. Det gör även det faktum att jag satt fast på ett tåg i västra bodarna (!) i en timme (!) på ett tåg som redan var sent (!) tidigare idag när jag var på väg hem från Gabriella. Fast egentligen tyckte jag mest att det var kul att sitta och lyssna på alla lipiga tanter och gubbar som inte har något bättre för sig än att gnälla på de stackars tågvärdarna och som inte förstår att det inte är så mycket att göra åt saken när båda spåren är blockerade och typ alla tåg i hela Göteborg med omnejd vinterstrejkar. I övrigt har det varit en väldigt lagom dag för att använda svenskarnas absouta favoritord och jag har mest hängt med gabriella och åkt tåg och ätit skräp och lindat (saknar) in mig i tjocka duntäcken och kollat på how i met your mother. Och såklart dagens absoluta höjdpunkt: skypat med min fina madrid-märthis ända tills the danish girl meddelade spanienkollektivet om sin ankomst och vi fick lägga på. Just nu fortsätter det behagliga och lagoma (?) med lite John Mayer i bakgunden vilket känns som ett ganska fint sätt att avsluta helgen på. Här får ni en låt som jag tror var Mayers första singel från senaste albumet som för övrigt är very good och något annat som är very good är hans trevliga utseende och det faktum att jag har en biljett till hans konsert i köpenhamn 31 maj - enjoy!


Kommentarer
Postat av: Linda

Javisst är det fult och helt sjukt konstigt, den nya blogg.se designen. Jaja..dom tror väl att det ska bli bättre.

2010-02-01 @ 12:02:30
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0