Some hearts have the stars on their side

Igår lovade jag Tobias att han skulle få ett helt inlägg tillägnat honom för att han har gått och skaffat blogg (igen) osv men jag var lite för trött för att orka med det så nu får han en väldigt lång mening istället så shoho för det! I övrigt var gårdagen väldigt härlig men jag förundras över hur väldigt lätt det är att spendera pengar och visserligen blir det så när man går till frisören för färgning/klippning och handlar skor och kavaj och alldeles för mycket smink allt på en och samma dag. Ikväll har varit väldigt kul med middag hos Lisa följt av tågresa med Eric (mycket spännande resa som bland annat innebar en spykille till granne och trettio minuters försening (missade bussen som går en gång varannan timme...) och en rolig indian med stört långt hår) följt av taxiresa med Kimberley (300 spänn mellan lerum och gråbo är ju sick) och nu blev det många paranteser känner jag men hursomhelst så har det vart en rolig kväll! Nu känner jag mig ganska så jättetrött och ska sova och ladda upp för helgen som ska spenderas i Alingsås med två riktigt goa brudar och man vet aldrig vad som händer då minsann.


(It's gonna be legen... wait for it... and I hope you're not
lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!)


Kommentarer
Postat av: Charlotta

I LOVE Barney..

Himym är bäst..!

2010-01-30 @ 10:28:20
URL: http://charlottakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0