I like the way you are everything I have ever wanted

Erkänner lite motvilligt att jag tyckte Avatar var en alldeles fantastisk film trots att jag bara sett 2D versionen och så tyckte även resterande sällskapet som för övrigt bestod av en väldigt trevlig skara Floda/Stenkullen/Sienebor. Träffade för övrigt en vid det här laget mycket gammal klasskamrat på biografen vilket var hemskt förvånande och hemskt kul då jag i princip inte sett henne alls sedan hon flyttade från byn för sju år sedan. På tal om bio så har ju Snabba Cash premiär på fredag och eftersom även detta har blivit lite av en snackis så tänkte jag se den men kände att jag inte kunde göra det utan att ha läst boken så den inhandlades idag tillsammans med diverse monkiplagg och efter dryga hundra sidor så kan jag säga att jag diggar det. I övrigt har det varit en bra dag med jobb och svallerlunch tillsammans med Märtha som för övrigt åker till Spanien på fredag för att spendera ett par månader i Madrid och vi bestämde att Februari känns som en bra månad för en liten visit för min del och detta ser jag lite fram emot faktiskt. Nu tänkte jag gå och förhandla lite med mamma och sedan ska jag efter ett eventuellt avsnitt av satc eller två sova så att jag är pigg imorgon då jag går upp tidigt för att åka till stan och simma med Sofie. Bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0