How do polar bears know their noses are black?

Fruktansvärt rolig kväll där jag mestadels har småfnissat för mig själv. Tjuvlyssnar på gänget framför mig på bussen när de talar om tequila, bacon och facebook. När en kille sedan säger att han måste gå till doktorn tidigt morgonen därpå för att, citat, "kolla varför det kliar" så bröt jag ihop totalt och kunde inte sluta skratta. Det roligaste var att det var så väldigt uppenbart att jag satt och lyssnade på dom. En väldigt kall promenad till Bergakungen följde sedan och jag upptäckte att det är där Shell har sina personalfester för jag såg både fd. chubby guy och Lottas ragg som jag fotade och mms:ade iväg i smyg i äkta stalker-anda. På Bergakungen befann sig även en kille som såg ut som en exakt korsning mellan Olivia S och Björn Gustafsson, sjukt, nu vet jag hur erat barn skulle sett ut, miss!! Tvillingarna hade ett litet pressat schema och infann sig på biografen klockan 20.57 när filmen började kvart i så vi var en sådan där jobbig trio som kommer in och knör precis när alla har kommit in i handlingen. Mucho fun. På tal om mucho fun så var filmen apakass. Det var seriöst länge sedan jag såg något så dåligt men det var ju tur att vi hade lite fula quotes att skratta åt. Min favorit var helt klart "I hope she doesn't have a baby... It would be a shame to ruin a body like that!". True.

Sist men absolut inte minst fick jag när jag kom hem reda på att mina vänner Marcus och Alexandra har förlovat sig och jag är så fruktansvärt glad för deras skull! Finare får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hhahahaha xD Det ju alltså inte gjort något att få med honom :P Få dock inte riktigt ihop det i huvudet ^^ hahaha xD

2010-01-07 @ 17:22:40
Postat av: Lotta

Älskar att du är min egna privata spion.. Och att du avslöjar det efteråt.. Som ett proffs, eller?!

2010-01-09 @ 00:27:34
URL: http://charlottakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0