Not a day goes by that I don't wish I had you

Kära nån vad det där med att blogga inte har varit speciellt kul alls det senaste. Jag sitter och plöjer min Sex and the City-box i stället vilket känns som ett alldeles förträffligt tidsfördriv och jag har gått så långt att jag connectar verkliga livet till serien ("Han är så din Big!!" och "That is such a samantha thing to say!") typ. Very fun, and also very pathetic men jag gillar det och nästa helg vankas det satc-kväll hos Lotta med fancy clothes and cosmos. Väldigt bra så!

Ikväll ska jag på bio med tvillingarna och Emma vilket blir väldigt roligt trots att det förmodligen även är sista gången jag ser dom på ett tag då dom ska tillbaka till sina respektive skolor i Stockholm och Holland. Tråkigt tycker jag som är fast i Gråbo men jag tänker mig att så småningom så ska det bli ändring på detta faktum. Jag smider planer i tysthet samtidigt som jag bävar för att gå ut i denna äckliga kyla.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahaha, efter sju säsonger av Vänner på typ två månader så börjar jag alltid tänka på roliga saker Chanlder sagt, eller dumma grejer Joey gjort mitt när jag pratar med folk, vilket inte alltid går så bra, eftersom dom inte fattar nånting... haha xD man fastnar alltid i serier :P

2010-01-06 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0