2010

2010. Käre nån vad man känner sig gammal när man säger det men tiden går verkligen så sjukt fort och jag kan inte alls förstå vart den tar vägen. Det nya året skålades in hos tvillingarna i Långedrag med gamla klasskamrater och halvbekanta och helnya människor vilket var otroligt trevligt och skoj och allt sånt där. Jag körde lite på the prostitute look med paljett-hotpants tillsammans med heels och en kanin över axeln vilket ni kan se här nedan för jag tänkte posta en bild och jag tyckte det var himla kul att få ha en ursäkt att gå klädd på sådant vis faktiskt. Första dagen på nya året började flott nog med chips på toaletten och detta tycker jag var en ypperlig start och det följdes av besök hos Linda som är en liten fucker och flyr landet för Hawaii i tre månader vilket kommer bli totally awesome för hennes del och sedan har det varit facebook och sex and the city och choklad som har gällt resten av tiden. Sist men inte minst så tänkte jag bara vara klyschigast i världen och säga att 2010 banne mig ska bli det bästa året yet i alla tänkbara aspekter. Mycket bra så tycker jag!


Emma & Jag. Doesn't she look like Victoria from Twilight? Hot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0