Doesn't he know that I've had him memorized for so long?

Är relativt nyss hemkommen från sex timmars handbollstittande i Floda och jag har faktiskt börjat digga denna sport vilket jag aldrig trodde jag skulle säga men efter två dagar handbollsdagar är det ett faktum. Anledningen till att jag kollar at all är för att min syster spelar ungdoms-SM och efter helgen är dom nu vidare till steg fyra vilket jag har förstått är ganska så bra men egentligen vet jag ju inte eftersom jag inte kan nåt om sport. Kul hursomhelst. I fredags var jag och Amanda hemma hos Charlotta fast egentligen var vi hemma hos hennes syster eftersom hon är husvakt men det spelar egentligen ingen roll för vad jag tänkte säga var att det var himla trevligt! God mat och gött häng toppat med lite youtubevideos och tillhörande garv är aldrig fel tänker jag. Om en dryg halvtimma blir jag upplockad för lite bio och vi ska se avatar vilket egentligen går emot alla mina principer då jag avskyr tecknad och animerad film men eftersom alla säger att den är så himla bra så tänkte jag väl att jag kunde ge det en chans när jag ändå blev tillfrågad. Fast vi ser den tydligen inte i 3D så jag kommer antagligen få se den en gång till för att kunna ge en fair bedömning förutsatt att den inte är apakass för in that case i won't bother och sedan imorgon vankas det skvallerlunch med Märtha följt av jobb resten av dagen/kvällen. Bra så!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var också väldigt tveksam till Avatar, men den var faktiskt riktigt bra! :)

2010-01-10 @ 19:57:34
URL: http://chokladgroda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Varför tycker alla att den är bra? Jag vill ju inte behöva se den.

Den är ju så lång.

Men om du gillart så kanske jag tänker om. Annars får vi se SJP-filmen.

2010-01-10 @ 21:26:15
URL: http://charlottakarin.blogg.se/
Postat av: ida

det är bra det där med handbollen. kanske kollar hela steg 4 också nu då?:P

2010-01-18 @ 00:24:01
URL: http://idaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0