Before the night is through I wanna do bad things with you

Okidoki jag har inte skrivit här på ett litet tag nu vilket helt enkelt kan förklaras med att jag har haft bättre saker för mig men eftersom Sofia i fredags påpekade att min blogg var alldeles fantastisk (självklart hade hon konsumerat alkohol vid tillfället och självklart använde hon inte just dessa ord..) så kände jag att en liten update var på sin plats. Fredagen spenderades hemma hos Fredrik och jag tänker inte säga så mycket mer om kvällen än att det var trevligare då än vad det var när jag vaknade på lördag morgon if you know what i mean. Lagom till kvällen hade jag dock lyckats repa mig tillräckligt för att bege mig på äventyr i stannum (läs: sex and the city-marathon med Lotta) vilket var otroligt trevligt och gött och skoj och allt såntdär. Söndagen spenderade jag med näsan i boken Snabba Cash för den filmen skulle vi minsann se på kvällen och jag tyckte som sagt att jag borde ha läst den innan jag såg den och jag kände att jag blev klar i lagom tid det vill säga i bergakungens foajé cirka tio minuter innan filmen började. För övrigt var filmen inte ens värd att kommentera. Så lite tyckte jag om den. Efter helgen har det mest varit jobbande och hostande och lite sovande och mycket vampire diaries tittande och pratande. Ganska mycket pratande när jag tänker efter och jag har haft många trevliga samtal både IRL (in real life för er som inte hänger med i internetslangen) och via telefon/sms och framförallt min nya kärlek: skype. Ett seriöst genialiskt påfund som ger mig möjlighet att prata med Hawaii Kenya Stockholm Madrid Holland Umeå och ja jag inser att visa ställen är mer exotiska än andra men det är fortfarande fint att kunna hålla kontakten med mina vänner även om dom inte befinner sig på andra sidan jorden. Avslutar på ett lite käckt och mycket randomly vis med en video på the opening credits till True Blood som jag tycker är asläcker (in bold) plus att det är en go låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0