If it's cold outside, show the world the warmth of your smile

Hallå vilken trevlig långhelg jag har haft kan jag tala om! Två långfikor i Alingsås med Mattias och Julia med tillhörande catching up och stadspromenader och torsdagkvällsbio med grabbarna (up in the air - mycket bra och George Clooney är ju inte tråkig att se på heller) och Glamourama i stora staden (ha ha, sjukt kul!) plus övernattande i Herrljunga med födelsedag/inflyttningsfest på lördagen (sjukt rolig/trevlig/äventyrlig kväll) och härligt söndagshäng med Jonathan och Freddie. Har även kollat skadligt mycket på TV6 Play och Paradise Hotel och jag fullkomligt älskar det och CIMON kan jag helt enkelt inte få nog av. Nu börjar en ny vecka och jag känner mig ovanligt taggad med tanke på att jag egentligen inte tror att jag har speciellt mycket planerat men jag tror helt enkelt på att vecka sex är veckan med stort V (positivt tänkande är grejen osv)!

Känner ni er lite måndagsdeppiga så rekomenderar jag varmt att ni kollar på detta:


Kommentarer
Postat av: lisa.D

Sjuktkul kväll var det i lördags!!

och hallå!! Jag kan seriöst titta på detta klipp hur många gånger som helst!!

2010-02-08 @ 15:32:06
Postat av: Sofia

Haha, han är störtskön!

2010-02-08 @ 17:01:58
URL: http://chokladgroda.blogg.se/
Postat av: Moster1

Cimon är fett osnygg

2010-02-09 @ 09:27:50
Postat av: Linda

Han är en rolig kille!

2010-02-25 @ 09:56:54
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0