I wanna be running when the sand runs out

Dead tired.

Inventering på Lindex på morgon/förmiddag och sedan mina vanliga eftermiddag/kvällstimmar med Samme. Sjukt i huvet vad trött jag är nu och jag kan inte fatta att jag klarade av att gå upp sex varje morgon förut för idag kändes det okristligt tidigt. Dock har det varit en väldigt rolig dag på alla sätt och vis så jag har absolut ingenting att klaga på. Har en ny spellista på spotify som innehåller some of the best lyrics ever written och det är gött kan jag tala om!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alla är verkligen stört trötta nu, men det kanske inte är fakta som är så uppiggande:P

2010-02-11 @ 09:40:43
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0