Isn't it obvious?

Två månader. Så länge har det gått sedan jag sist skrev här. Jag känner att jag just nu har många tankar som cirkulerar omkring, och att ventilera här vore fint. Men jag vet inte om jag kan. Inte fullt ut.

En av dessa saker kom upp till ytan ikväll. Tack vare L. Det var första gången som jag erkände det högt utan att samtidigt försöka förklara bort det. Jag tror det var nyttigt.

Jag lyssnar på Rascal Flatts och tänker att detta inte är något jag vill ångra så småningom. All I can hear in the silence that remains, are the words I couldn't say. Men jag vet inte om jag kan. Det finns för många "tänk om".

Sedan finns även det motsatta problemet där jag beter mig lite för själviskt för att kunna tycka om den jag är. Det är svårt när man balanserar mellan två alternativ - att såra och att såra. Vad gör man egentligen i ett sådant läge?

Ställde frågor angående dessa livets val och kval tidigare idag, och bad iPod Shuffle ge mig svaren. Fick mig ett gott skratt och även en och annan liten tankeställare.



On a happier note så är jag crazily excited över diverse konserter och spelningar i höst - Erik Hassle, Joshua Radin, Taylor Swift, Ole Börud, Samuel Ljungblahd och Kirk Franklin.
Det kommer bli kanon!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Taylooor Swiiiiiift! :D Är så pepp!!! Det ska bli så ATTANS KUUUL! :D :D

2009-09-26 @ 00:29:59
Postat av: Linda

;)

2009-09-26 @ 19:59:53
URL: http://arracsboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0