Fredagkväll

Känner mig inte härligt pigg. Hemma och i säng halv fyra, upp klockan åtta. Ingen go kombo. Vaknar även med lite halvångest sådär då jag lyckades göra mig av med min väska igår. Innehållande ipod, visa, leg, nyckel och sånt härligt. Den första är faktiskt jobbigast, jag klarar mig inte utan musiken har jag insett. Kortet är spärrat. Idag får jag helt enkelt ringa runt och hålla tummarna för att någon vänlig själ har hittat väskan.

MEN vi var ju och såg Erik Hassle igår, och jag kan banne mig säga att det var värt en förlorad väska! Så fruktansvärt bra var det. Och killen är ju freakin gorgeous! Märtha och jag föll pladask. Han öppnade med All that I wanted was you, vilket var en lite otippat lugn start men jag älskade det. Isn't it obvious som låt nummer tre var mycket fint. I övrigt var ju såklart de lite svängigare radiohitarna tokbra. Fruktansvärt charmig kille också. Fantastiskt hår. Amazing hands. Och som han spelar, och som han sjunger! Jag är in love. Totally worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0