And you've got a smile that can light up this whole town

Det är tragiskt hur handikappad man känner sig utan internet. Vi har varit utan vårat ett par dagar nu och jag sitter och snyltar på en grannes långsamma internet as we speak. Enorm fejs- och bloggabstinens kan jag tala om, över 100 nya inlägg på bloglovin och x antal notifications att ta igen. Jobbigt. Så vad har jag då gjort de senaste dagarna? Ätit Ben & Jerry's (addiction), kollat på One Tree Hill (klar med säsong 4) och Chuck (hela första säsongen), lunchat med brudarna (planerat fet kväll/natt på Kössö), stickat (perfekt bussysselsättning när iPoden är bortslarvad) och jobbat (igår hade jag Sammes maginnehåll över hela mig efter misslyckad koppling av sondmaten, det var gott). Typ det har jag gjort. Och irriterat mig på att jag slarvade bort min väska och nu inte har mitt VISA. Hur klarar man sig utan det egentligen?! Jag behöver mina pengar och jag behöver spontanshopping! Ha ha, vilken shopaholic jag låter som! Urkul. And kinda true, sadly enough.

Just nu ser jag fram emot nästa onsdag. Då ska Martha och jag på Joshua Radin. Förstår ni hur awesome denna spelning kommer att vara? Jag svävar på små moln redan nu. Sedan ser jag lite fram emot nästa lördag också då ett av två great events will take place. Jag vet inte riktigt vilket än, men hursomhelst så kommer det bli grymt! Och efter Joshua så är det bara tre och en halv vecka kvar till vi åker till Stockholm för lite Kirk Franklin, Samuel Ljungblahd och Ole Börud. Det blir också väldigt bra! Nu ska jag ta på mig lite kläder (klockan är halv tre och vi kan därmed konstatera att jag är slapp!) för att sedan bege mig till jobbet. Många paranteser i detta inlägg. HEJ.

Kommentarer
Postat av: peeeeter

whata? joshua radin är feeeet, har börjat lyssna massor på han :)

2009-10-08 @ 10:11:46
Postat av: Janina

Joshua Radin är riktigt fet indeed.

2009-10-08 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0