She's dancing with the stars, living in the sky with diamonds

Linda tycker att jag skriver lite för kodat emellanåt. Om inte ens hon kan lista ut vem eller vilka vissa texter handlar om så är ju allt enligt planen. Igår hade jag alldeles förskräckligt tråkigt hemma och regnet bara vräkte ner, så jag bestämde mig för att lite spontanshopping var på sin plats. Egentligen hade jag satt lite köpstopp på mig själv så länge det inte handlade om jacka eller skor till vintern. Det gick sådär, men nu äger jag i alla fall världens finaste kofta så det är okej. Om fyra veckor åker jag och Olivia till London och det ska bli för himla skoj. Appropå roliga saker så drömde jag i natt om en kille från Hönö. Jag tror jag träffade honom ungefär fyra gånger, alltid lite i förbifarten, och vi hade ungefär lika många samtal. Givande sådana också, I might add. "Du cyklar på fel sida vägen", sa han en gång när jag och Samme tog en tur till Öckerö. Jag kände verkligen att vi connectade där i somras. Jag hade i princip glömt av den här killen tills han entrade mitt huvud i natt. Tycker det är lite spännande hur hjärnan väljer att vinkla saker och ting ibland. Jag undrar om jag har tjatat om Pernilla Andersson någonting? Om jag har missat det så gör jag det nu. Detta är det bästa svenska på mycket länge! Det finns ett par låtar på youtube men har ni spotify så är utbudet betydligt bredare. Albumet Ashbury Apples är helt fantastiskt! Lyssna! Blev många utropstecken där men det känner jag att hon förtjänar den där Pernilla. Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan gå och hänga med Samme litegrann. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0