When you're not around I'm suffocating in doubt

Läser senaste och tänker hjälp vad konstigt det blev.
Tror nog att lite mer India Arie - Video är en bra idé.

Märtha och jag har varit himla klantiga och ber nu att vi ska bli räddade.
It would suck om våran efterlängtade onsdagskväll inte blir av after all.

Imorgon förmiddag uträtar jag lite ärenden tänkte jag.
Bland annat står inskrivning på körskola på schemat.

Hörde att Kellie Pickler är en av två opening acts på Taylor Swifts Fearless Tour.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon följer med till London den 23 November.

Konstaterar att det finns hemskt många härliga människor i min omgivning.
Inser även att jag har en väldig tur som får vandra med dessa vid min sida.

Idag har varit en ovanligt bra måndag.
Trots att inget speciellt har hänt alls. Bra så!


When I look in the mirror and the only one there is me
Every freckle on my face is where it's supposed to be
And I know our creator didn't make no mistakes on me
My feet, my thighs, my lips, my eyes; I'm lovin' what I see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0