Liposuction. Carnivore. Eyelashes. Divine.

Stan med Sofie idag. Tanken var att vi skulle simma, men vi insåg rätt snabbt att vi inte var speciellt sugna på detta och resonerade att all gång under en shoppingdag i Göteborg är träning nog. Sen var det inte mer med den saken. Sofie köpte vinterjacka och jag spenderade lite pengar på Make Up Store. Hur mycket behöver vi ju inte tala om (speciellt med tanke på att jag senast var där för sex dagar sedan) men det var i alla fall tillräckligt för att få en free gift. Det var kul tycker jag och nu luktar jag jordgubb.

Vi var även på svenska mässan en sväng där dom hade lite utlandsstudier-special och jag förvånade mig själv när jag insåg att jag var toksugen på forensic science. Det är ganska ironiskt, för när folk har frågat mig vad jag vill plugga i framtiden så har jag svarat att jag inte alls vet. Däremot har jag vetat vad jag inte vill läsa, och naturorienterade ämnen har alltid hamnat längst ner på listan. Om jag skulle välja att studera forensic science så skulle jag i princip enbart läsa ämnen relaterade till biologi och kemi i minst tre år. Det är lite komiskt tycker jag.

I övrigt löste sig situationen ganska så bra. Och nu tänker jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0