Like the left behing colors in the sky when the sun is gone

Haha, världens mest oproduktiva dag. Skojar inte, fattar inte alls hur det är möjligt att göra så fruktansvärt lite under så lång tid som en dag ändå är. Lagade mat med Jimi gjorde jag dock. Aldrig igen. Jimi friterade sådanadär potatisbollar och när han var klar så sprängdes dom, skojar inte, dom poppade som små popcorn allihopa så att kvar på tallriken var bara massa skal. Allt innehåll, dvs potatispopkornen, satt på väggar, golv och tak. Helt sjukt. Min bulgur ville tydligen inte heller samarbeta för den ended up all over the floor i stället för på min tallrik. Dubbelfail. Det var helt enkelt ett smärre kaos i köket ett tag där, men ändå så hysteriskt kul. Ni skulle sett hur potatisarna flög. Sjukt. I alla fall. I övrigt har jag inte gjort något som jag sa att jag skulle. Röjt lite på rummet, men någon vidare storstädning kan jag då inte skryta med. Om en timme ska jag kolla på Paradise Hotel och mer händelserik än så blir därför inte min måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0