Botten och upp på ett inlägg

Jag har lite ångest över en sak. Det finns en person som inte tycker så mycket om mig. Det jobbiga är att jag inte vet varför, för jag tycker att jag brukar vara ganska trevlig mot honom. Hursomhelst så ska jag spendera sex timmar i en bil med denna personen till helgen och jag får lite ont i magen när jag tänker på det. Jag tror egentligen inte att han menar att vara elak heller, men ibland säger och gör han saker på ett lite plumpt och tråkigt sätt som gör att jag inte alls känner mig uppskattad. Dock känns det väl bilresan som ett small price to pay med tanke på att det kommer bli en fet helg i övrigt. När vi väl anlänt till slutdestinationen Stockholm så har grabbarna tänkt att gå på lite fotboll medan jag ska möta upp härligaste Emilie och Julia för en liten trippeldate-fika. Det blir nog väldigt bra. På söndag kan jag tro att det blir en del shopping och stan för att sedan avslutas med FETASTE konserten på kvällen. Kirk Franklin med Ole Börud och Samuel Ljungblahd som förband. Ser galet mycket fram emot detta! Sedan sover vi ännu en natt i huvudstaden och åker hem någon gång på måndagen som ännu inte är speciellt planerad. Men det kommer bli så bra. Ju mer jag tänker på alla goa grejer som helgen har att bjuda på, ju mindre känns bilproblemet. Detta kommer bli bra. Allt handlar om inställning, hörrni!

I övrigt känns allt mycket bra för tillfället. Sista veckan i oktober visade sig bli en riktig höjdare, och helgen ännu bättre. Fredagen bjöd på färgpinneparty och middag hemma hos Charlotta med tjejerna. Det var verkligen härligt att få spendera lite tid ihop med dom! Lördagen åkte jag till Gabriella där jag övernattade. Det blev två kanondagar med denna fantastiska tjej och tillhörande gästspel från Jonathan och Daniel. Sedan var det ny vecka som inleddes med dagens soppa på Pustervik tillsammans med Olivia, min fantastiska polack som jag inte träffat sedan studenten. Det blev givetvis catching up och många skratt, härligt! Jag tänker tillbaka på de senaste dagarna och inser att jag är lyckligt lottad som har så många fina vänner omkring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0