And one more thing: you deserve a king cause you're a queen baby girl

Igår var en mycket trevlig dag ska ni veta! In till stan och luncha med Sofie, pratade om allt och inget i en halv evighet innan hon skulle vidare på bravader i billdal eller bolltorp eller något sådant. Då passade jag på att möta upp Tobias efter att han slutat jobbet och det blev många skratt över en gratis sweet chai latte vilket passade mitt eftermiddagshumör utmärkt. Sedan åkte jag lite buss hem med min kära mor, pratade vakuum-påsar till underkläder, hollywoodfruar och Anna Books bröst innan jag hoppade av och gick vidare till tonår. Det blev en kort men intensiv stund där med idéspinnande och pappersklippande. Sedan åkte jag lite buss igen. Hämtades upp av Mathilda och köpte lite (mycket) godis och blev sedan bortskämd av mormor när vi kommit hem för att kika på MTV's EMA. Europe Music Award alltså. Konstaterade att Green Day består av hobbits, Hasselhoff var snorpackad och klädd i paljetter, frontfiguren i Tokio Hotel är lika plastig som M. Jackson och Beyonce är sanslöst snygg och har mongoläckra ben. Sen gillade vi även Katy Perrys feta diss mot Kanye West - det kan han gott ha! I övrigt är det bio med gänget som gäller ikväll och sedan åker jag till Stockholm imorgon för en trevlig helg med vänner och Kirkan. Livet är bra härligt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa :]

hur fixxar du design ?? :D

2009-11-07 @ 21:41:42
URL: http://liinneeaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0