A smell of wine and cheap perfume

För er som undrar och inte undrar tänkte jag nu berätta att större delen av denna söndag har jag spenderat med Olivia och hennes tokmysiga familj. Himla härligt kan jag tala om och vi har även lyckats få klart allt inför vår Londonresa, så nu är det bara att vänta tills det blir måndag och sedan åker vi iväg. Hur bra som helst känns det, ska ni veta! I övrigt så har jag sovit ganska länge idag på grund av ett trevligt nattsamtal som faktiskt fick mig på väldigt gott humör trots att det kanske inte borde. I övrigt har GLEE musik gått på repeat ikväll, speciellt deras Journey cover som är himla fin. Men resten är ganska så väldigt bra det med och när jag youtubade lite lätt så hittade jag ett så himla skönt klipp som jag tänkte posta längst ner. Underbart! På tal om underbart eller egentligen mest skräckinjagande så börjar en ny säsong av Paradise Hotel om tio minuter. Jag har aldrig sett ett enda avsnitt av denna avskyvärda serie men trots detta så tänkte jag kolla ikväll vilket ju egentligen är helt meningslöst. Men så blir det. Imorgon är jag ledig och funderar därför på att ta tag i lite vettiga saker. Typ tvätta, städa rummet och göra det där sabla syntestet som jag aldrig orkar iväg på. Troligtvis kommer jag göra väldigt lite vettiga saker. Bra så!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är helt himla härlig! :) Och mycket omtyckt och godkänd av familjen :P Det är alltså åkej att åka med dig till London^^ hihi :D mysmysdag :D

2009-11-16 @ 17:54:30
Postat av: Olivia

Och sen så måste jag bara kommentera om Glee! Älska rubriken du valt, för Don't Stop Believing är typ en av dom bästa låtarna! och just det är underbart! hihi^^

2009-11-16 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0