What's the word that's burning in your heart?

Plugg, plugg, plugg. På måndag börjar exams, och mest av allt vill jag just nu bara dö.

Fick en välbehövlig paus ikväll då jag och Amanda gick på långpromenad. Väldigt skönt att få ventilera lite, att få träffa henne lite, och att komma bort från böckerna lite. Såg även Garden State och trots ett dåligt samvete för att det var ännu en och en halv timme utan plugg, så måste jag säga att jag är glad att jag såg den. Så himla fin, och Natalie Portman är så fruktansvärt vacker. Nu ska jag sova, för att sedan dö ännu lite till imorgon. Bra så.


I know it hurts. That's life. If nothing else, It's life.
It's real, and sometimes it fuckin' hurts, but it's sort of all we have.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0