Saturdayy

Haha, mitt lilla försök att komma tillbaka in i gänget igår misslyckades rätt rejält. Och Sofia, jag älskar dig och tack för att du ville rädda mig från en ensam kväll, men alltså igår var verkligen speciell. Det var... Intressant. Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Jag är mållös. In a non-awesome way. Lyckades i alla fall vända både Fredrik och Sofia mot mig, så nu får jag jobba på ordentligt för att få komma tillbaka till sommaren 08-gänget. Tur för mig att jag har så storsinta vänner att dom ändå bjuder med mig på härligheter i Göteborg dagen efter. Fast vem vet, det kanske är en fälla..?

Jag återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jadu, jag kan verkligen inte se det hemska du upplevde, men okej då. Och en hel dag utan telefon har varit lärorikt. Eller nåt. Kanske mer åt det fruktansvärda hållet faktiskt.. Hämden är ljuv som man brukar säga, så watch out;)

2009-05-16 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0