Saturday pt. II

Jamen ja. Vilka fantastiska vänner jag har ändå! Lite verbal skit har jag fått ta, men det förtjänar jag minsann! Annars har dom varit förvånansvärt storsinta och förlåtande, tur jag har som har dom! Har varit en heldag med gamla gänget - Först åkte jag, Fredrik, Anna och Samuel in till Göteborg för att kolla på den sistnämnde som sprang Göteborgsvarvet. Vi hittade dessutom Soulit som körde lite goa låtar, och efter det så myste vi på en filt i väntan på Samuel. Bra så! När vi var klara var det bara till att knö med en miljon svettiga människor på spårvagnen och sedan hem. Fast inte hem-hem. För i mitt eget hus var jag minsann inte välkommen då lillebror hade fest. Vi mellanlandade hos Anna, och sedan bar det av hem till Samuel för eurovision och spel. Sofia och Emma joinade också. Bra så!

Vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om festivalen, men jag gillade Norges bidrag så han känns ändå som en värdig vinnare! I övrigt var jag stormförtjust i Andrew Lloyd Webber och Dita von Teese, och om man hade kunnat rösta på dom så hade jag minsann gjort det. Nu är jag i alla fall hemma igen. Det luktar öl i mitt rum, och folk har vart här och röjt. Och det är ju ball. Gamla klasskamrater var här (say what?!) och folk från paralellklasser på högstadiet likaså. Sjukt konstigt att dom hänger med min bror.

Anyways, nu ska jag försöka sova mitt i all fjortisdoft. Det blir spännande.

Kommentarer
Postat av: Arvid

VAR ANDREW LLOYD WEBBER MED?!



Jag borde ha sett det!

2009-05-17 @ 11:23:24
URL: http://blogg.skarrie.se
Postat av: Janina

Yes, han hade skrivit UKs bidrag tillsammans med Diane Warren om jag förstått det hela rätt. Och Lloyd Webber langade pianot och han är så fin så fin och så genialisk så genialisk!

2009-05-17 @ 13:22:20
URL: http://likekindergarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0