My lashes are dry, purple teardrops I cry

Lady Gaga.
Har inte haft någon större koll på henne tidigare.
Pokerface var ungefär så långt mina kunskaper om henne sträckte sig.
Men nu såg jag precis videon till hennes nya låt Paparazzi och den är fucking epic!!!
Fantastisk. Underbar. Genialisk!
Det är ögongodis som heter duga, och jag får rysningar när jag kollar.
Allt är perfekt - the scenery, outfits, the story, svenskan, ALLT!
Dessutom kan jag tycka att låten är riktigt bra.
Men videon. I'm in love!

Lady Gaga + Alexander Skarskård + Jonas Åkerlund = Mästerverk.
Delen med kryckorna är min favorit - Jag är helt speechless.
Ni kan kolla på videon här. Do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0