Mest är det bara galet

Egentligen är klockan alldeles för sent, och jag alldeles för trött för att kunna producera några ord alls.
Av någon anledning försöker jag ändå. Vet inte vart jag ska börja, dagen har varit så... full av allt.
Sista IB exams - & I survived. Jag gjorde det faktiskt.
Michael W Smith konserten var smått fantastisk.
Resan hem ännu mer speciell. Lagom med hud kan man säga.
Och jag är klar med IB.
Min hjärna är totalt urpumpad på energi. Jag kan inte tänka klart.
Hela kvällen har jag bara svamlat och gått på sparlåga.
Sömn har nämligen varit en bristvara den senaste tiden.
Förlåt för att jag har varit så konstig, men;
Allt som vi slitit för i tre år.
Allt som vi fruktat.
Nu är det över.

Kommentarer
Postat av: ida

njut av tiden fram tills studenten, det är ändå den lyckligatse dagen i livet. man är klar med allt man måste. och jag kan tänka mig att bilderna från helgens roadtrip är sjuka.

2009-05-25 @ 01:33:11
URL: http://idaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0