Last week of exams

Nu börjar det.
Last week of exams.
Nu står psykologiplugg på schemat, och på fredag när jag äntligen äntligen äntligen är färdig med IB så firar jag det med att dra till Jönköping och glo lite Michael W. Smith. Bra så. Just nu ligger precis alla mina psykologipapper utspridda i fina högar på golvet - en för cognitive, en för health, en för learning, en för dysfunctional, en för humanistic och en för biological perspective. Det är alltså vad jag sysslat med nu på morgonen, sorterat papper. Egentligen är det bara en dum ursäkt för att inte sätta igång själva pluggandet, för man kan ju inte läsa och lära sig om man inte har någon ordning på sina papper, eller hur? Precis. Men nu finns inga ursäkter mer. Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0