Just one day left, one day left, one day left!

Proven idag gick okej - inte jättekass, inte jättebra. Medel liksom.
Imorgon har jag mina två sista exams, det är galet. Helt galet.
Kom hem alldeles nyss, vilket betyder att jag inte hunnit plugga.
Självdisciplinen sitter som sagt inte, but I cannot be bothered.

Lerum hade som sagt bal idag som jag var och kikade på.
Min fantastiska moster var sanslöst vacker, Linda likaså.
Så himla roligt att få se gamla klasskamrater, vänner och bekanta såpass uppklädda.
Galet mycket folk, galet mycket glädje, galet mycket kameror och galet mycket glamour.
Fick mig att längta ännu mer till min egen bal. Bara fem dagar kvar nu!

I övrigt köpte jag idag världens läckraste läppstift som jag ska ha på studenten.
Jättecerise. För att matcha mina skor, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0