FML

Varje kväll, innan jag går och lägger mig, har jag för vana att gå in på två hemsidor - Just Jared, vilket är en skvallersida, och Fuck My Life. Igår sändes finalen av American Idol i USA, och jag har ännu inte hunnit se det. Ni vet hur mycket jag tycker om the show, så jag ska inte ens börja att gå in på det. Hursomhelst.

Jag tänkte gå och lägga mig nu, och som vanligt så började jag klicka in mig på Just Jared. Precis innan den har hunnit ladda klart så kommer jag på mig själv, "Är du dum, eller?! Går du in där så kommer det definitivt stå vem som har vunnit!" Nöjd med att i sista sekunden ha räddat mig själv så går jag i stället in på Fuck My Life.

Vad står det längst ner? "Today, I cried when Adam lost American Idol. FML"
FUCK MY LIFE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0