"Det där om att veta ingenting om det som borde vara allting"

kandutankadigattalskamig.blogspot.com

Min absoluta favoritblogg. Aldrig har jag hittat någon som skriver så vackert som hon gör.
När jag av en slump hittade bloggen första gången satte jag mig ned och läste alla inlägg
från början till slut. Jag kunde liksom inte sluta, det blev bara finare och finare för varje ord.
Så nu tycker jag att ni ska göra detsamma. Det är etthundrasexton inlägg. Etthundrasexton
obeskrivligt vackra inlägg om "det där om att veta ingenting om det som borde vara allting".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varenda inlägg, varenda ord! Allt är läst, från början till slut. Jag är berörd!

2009-05-29 @ 22:11:45
URL: http://sofieshorna.blogg.se/
Postat av: A.

Åh, jag blir nästan generad när jag läser det där. Eller vänta.. jag blir generad. Men mest bara så obeskrivligt glad och tacksam. Det här betyder så väldigt mycket för mig, jag önskar jag kunde sätta ord på hur mycket dina ord betyder för mig.



Jag vill nog mest bara säga tack, tack för att du läser och tycker om. Sådana som dig som får mig att vilja skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0