8 down, 7 to go

Igår hade jag en oerhört trevlig dag. Farmor fyllde 80, vilket skulle överaskningsfiras hos kusinerna i Jönköping. Mycket trevligt med tårtfika i Hovslätt, restaurangbesök i hamnen i Gränna, kika in Sofias&Ramins lägenhet (supersnygg!) och turistcruisa runt med Simme i Jönköping. Farmor har även uppdaterats med 3-mobil och digitalkamera, hur detta någonsin ska kunna gå återstår att se. Jag sa till henne att "oj, värst vad du har blivit moderniserad nu då, är nästa steg att skaffa dator?" Aldrig i mitt bleka liv, svarade hon på bred skånska. Ok. Check.

Nu är det ekonomiplugg hela dagen. Proven kommer rape me backwards. Varför valde jag higher level? Dessa prov är vad som skulle kunna orsaka mig ett failed diploma. Jag ser inte fram emot det. Och varför ska man klämma in english paper 2 samma dag som två eco papers? Jag vill dö nu. På riktigt. Men i stället ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0