March

Inatt sov jag lite drygt två timmar, och jag var inte aspepp när jag vaknade kan jag säga. Jag menar i vanliga fall brukar det faktum att jag har ekonomi klockan åtta på morgonen vara anledning nog att börja dagen grinig. Att nu dessutom addera noll sömn på det är ingen bra idé. Jag aggrade loss på min lärare (Maria, ditt dörrsmällande skulle klassas som trevligt i jämförelse med hur jag betedde mig) med tillhörande blängande, nonchalans och otrevliga kommentarer. Fast det var inte bara jag. Det känns som om hela klassen börjar tröttna rejält på honom nu.

Hade världens skönaste håltimma idag, och de dryga två och en halv timmarna spenderades i bamba. Första halvan med Mattias som jag tycker bättre och bättre om för varje dag, och sedan fick vi påfyllning av Sandra, Kim, Julia, Johan, Jens och Olivia. Och det var ungefär då det började. Jag kan ärligt säga att jag inte skrattat så hysteriskt mycket på länge! Bajs, bögsex, Francois och död var några av ämnena samtalen centrerade kring, vilket ju låter hemsk omoget. Och det var det väl också. Men samtidigt så sjukt skönt att få skratta åt all denna hjärndödhet.

Fick en invite på FB precis om att Långfinger och Eldrupeed ska spela på Sticky den 18. Vore rätt ball att gå på, då Långfinger ju är en favorit, och i Eldrupeed spelar min klasskamrat och från vad jag hört och sett så är även dom sjukt bra! Får se till att dra ihop ett gött gäng. Dock är det på en onsdag, men det har väl inte hindrat förut...

Har sjukt mycket saker planerade som jag ser fram emot denna månaden för övrigt. I helgen blir det förhoppningsvis till att samla ihop ett packe folk som är villiga att glittra ikapp till melodifestivalfinalen, och på söndag ska jag träffa Amanda (som varit ute och rest alldeles för länge) och Linda. Sedan blir det ju onsdag den 18e, vilket innebär precis nämnda Långfinger och Eldrupeed. 20-22 befinner jag mig på 3G i Alingsås (J kommer:)) och avnjuter Soulit, Marcus Olsson, SPEKTRA och Samuel Ljungblahd. Detta ser jag sjukt mycket fram emot och tror att det kan bli riktigt bra! Sista helgen i mars så är det semifinal i Musik Direkt i Uddevalla, då jag planerar att åka och heja på Göteborgs Killkör. Hörde även att Långfinger och Missing Piece skulle köra, och förhoppningsvis är ju dom på samma dag så jag inte missar någon.

SJUKT BRA!

Kommentarer
Postat av: Arvid

"Bajs, bögsex, Francois och död"



Jag är hemskt ledsen, men jag MÅSTE få veta! Pratade ni om detta samtidigt, eller var för sig?

2009-03-12 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0