Tuesday

Idag har följande spännande (eller inte) ting skett.

- Två ekonomilektioner på en dag. Det är inte okej. Visserligen betyder det att vi inte har någon ekonomilektion på fredag, och således slutar vi klockan 12 istället för 16. Det är ju rätt okej. Men fortfarande, två på en dag är två för mycket helt enkelt. Roligt att se hur seriösa den andra ekonomigruppen är, medans vi andra bara pratar, skrattar, fotar och facebookar bort tiden.

- Äta 'påsklunch' i bamba. Vilket faktiskt var rätt gott. Och trevligt. Smakade lite sådan där Janssons frestelse eller vad det heter av Mattias. Det kan ha varit det otrevligaste jag någonsin ätit. Nej, vänta, nu ljög jag. Det absolut otrevligaste var ju bambas "chiliconcarne" förra veckan. Den både smakade, luktade och såg äcklig ut. Inte okej.

- Jag har firat mamma litegranna på hennes 39 års dag. Hon börjar också bli gammal nu. Mormor, Sofie och Mathilda kom över en sväng vilket var trevligt, och jag och S smidde presentplaner inför fredagens födelsedagsbarn. Detta blir nog ball! Misslyckade muffins han jag minsann baka också!

- Senaste avsnittet av Gossip Girl har jag även synkat med min favvo Eric. Börjar bli en riktigt trevligt tradition det där. Imorgon träder IPRED i lag. Är det forfarande okej att streama avsnitt från nätet? Eller klassas det som illegal nedladdning trots att man kollar på en hemsida?

Kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0