Satyana Denisof

Nu ska jag vara lite nördig.

Mitt absoluta favorit hollowoodpar, Alyson Hannigan och Alexis Denisof, har fått en liten flicka. Den 24 mars, på mammans födelsedag och allt! Kollade precis på ett klipp då Alyson var med på Ellen DeGeneres show för lite drygt två månader sedan, och hon är så fruktansvärt vacker med sin gravidmage!! Här kan ni se klippet om någon mot förmodan skulle vara intresserad (om ni kollar, se så skicklig hon är med svaren på huruvida det är en kille eller tjej!) Hursomhelst. Flickan. Hon ska heta Satyana Denisof, vilket vid en första anblick ser ut att vara oroväckande likt 'satan'. Fast ju mer jag tänker på det, desto finare blir det. Satyana. Det klingar fint. En liten parantes: Alyson och Alexis träffades på inspelningen av my all time favourite show: Buffy the Vampire Slayer! Då vet ni det också. Bra så! Kolla på bilderna nu i stället. Hur perfekta är dom inte? Vackraste paret i världen, det kan jag lova!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0