Onsdag

Kom hem från skolan för bara ett litet tag sedan och är tired as hell. Nio känns inte som en vettig tid att få komma från skolan. Dessutom har jag ont i huvudet, men inte får jag sova, för imorgon har jag individual oral som står för 15% av mitt engelskabetyg, och därför måste jag plugga plugga plugga. Jag hoppas av hela min själ att jag inte kommer få ett utdrag ut Lord of the Flies då det troligtvis är boken jag hatar mest. På riktigt. Avskyr. The Bluest Eye vill jag ha. Den är bra. Den borde ni läsa. Nämnde jag att jag har ont i huvudet? Och att jag blivit en sms-nörd? Jag räknade förut, och 43 sms till och från C:et ligger dagens räknare på. Känns vettigt. Svamlar jag lite nu kanske? Det gör jag. Procrastination kallas det. Nåja, här kommer en väldigt snygg bild på Blake Lively och Leighton Meester, aka Serena och Blair. Gossip Girl alltså. Det kom ju ett nytt avsnitt igår efter tusen veckors uppehåll vilket ju var himla gött kan man tycka. Appropå gött så är det 3G om två dagar. Förutsatt att jag överlever morgondagens oral. Två dagar. Håll ut, Janina. Okidoki. Här kommer bilden. Det blev visst två. Nu slutar jag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0