Hönö

Jag vet att det är ett himla tjat om Hönö emellanåt, men jag måste bara få säga det igen:
fy sjutton vad jag längtar! Jag längtar till soliga dagar utan bekymmer, härliga stunder vid havet, galna kvällar på Nimbus, storslagna möten, fantastiska människor, mysigaste glasscaféet, slöa dagar i källaren, underbara grillfester i hamnen, gött pizzahäng, tusen skratt, badande och solande tils man storknar, gitarrspelande i solnedgång och tokiga nätter med folk som gör en lyckligast i världen.


Gustavs bild, Hönö -08.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååhhh, du fattar inte hur mkt jag längtar också! Tänkte på det igår. Jag och Kickan snackade om det! Jag viiill nuuuu!

2009-03-06 @ 08:36:35
URL: http://arracsboll.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den bilden är himla vacker på dig!

2009-03-21 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0