Helg

Har haft en väldigt trevlig helg måste jag säga. Det var ju först och främst det där med klockan, som fortfarande gör mig apglad, men även melodifestivalfinal-tittande hos Hanna med massa gött folk och en snygg grabb igårkväll. Idag har jag vart på vårpromenad med Amanda och Linda med stopp på diverse lekplatser, hur härligt som helst var det, och jag kände mig som ett litet barn igen då vi gungade så högt vi kunde, kämpade i klätterställningar och svischade fram i linbanor. Ikväll har jag myst framför TVn med familjen, vilket det inte heller blir mycket av nu för tiden, så det var också skoj på ett vis.

På torsdag har jag formal individual oral i engelska. Nervöst. Väldigt nervöst.
På fredag åker jag till Alingsås och spenderar en 3G helg där. Kul. Väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0