I wish that you knew when I said two sugars, actually I meant three.

Idag har varit en fin dag.

Jobbet var kul - jag var på midsommarfirande med grabben + hans kompisar från daglig verksamhet. Solen sken, vi fixade midsommarstång och kransar, åt god mat, dansade och sjöng. Det tyckte han om. Jag också för den delen.

När jag slutat åkte jag in till stan med avsikten att köpa solkräm och en bra bok att ta med mig ut till Hönö. Jag kom inte hem med något av det, men däremot en klänning, två par skor, underkläder, solglasögon... Ja, allt utom det jag skulle med andra ord.

Lyckades även springa rätt in i min fina Julia som jag inte sett på en evighet. Det gjorde min dag kan man säga.

Sist men inte minst vill jag passa på att slänga iväg ett stort grattis till Johanna som fyller år idag. Du är fantastisk, och jag hoppas att du haft en fin födelsedag, min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0