Är det min tanke hon ser, eller dina röda kinder som avslöjar mer?

Tror nog att det kan vara era tankar snarare än våra.

Har haft en fantastisk kväll i Alingsås med grill och gött häng hos Albin. Det är sjukt när jag tänker på hur längesen det var jag var i Alingsås nu, när jag bara för ett år sedan befann mig där varje helg. Jag har saknat mina fina vänner.

Galet slapp dag på jobbet idag. Grabben skulle vila men var så trött att han somnade. Satt typ tre timmar och läste tidning. Resterande tre bestod av mat, dataspel och palletton. Det är nästan löjligt att jag får betalt för det.

Om det är fint väder imorgon åker jag och grabben till Nääs för midsommarfirande med daglig verksamhet, det blir nog gött tror jag! Efter jobbet åker jag in till stad och skiter i tankarna om att jag inte skulle vara en converse-person. Nu ska jag ha ett par ändå! Vita.

Och på torsdag bär det av till Töcksfors. Bra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0