01.54

Kan inte sova. Pratar med Jonathan istället. Mycket trevligare.
Fullspäckad helg att se fram emot. Plugg till tusen, men förhoppningsvis har jag råd att lägga lite tid åt sidan för nöjen. För övrigt vill jag ha tid att läsa böcker igen. Har massa bra liggandes hemma, och jag vill bara krypa upp i soffan med en filt och en kopp te och bara plöja igenom dom. Likaså vill jag ha tid att göra impulsgrejor. Ta första bästa tåg och åka och spendera hela dagar och helger med mina vänner. Utan att ha tusen ton läxor som ligger och stör i bakhuvudet. Men jag kan inte, får inte, och det suger. Allt jag lever för nu är fem månader framåt i tiden. Då kommer jag vara lycklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0