Morgonsvamlande

Fick en liten lucka i morgonschemat, och vad passar då bättre än att skriva en rad eller två här?

Det är mycket i skolan nu, liksom det har varit hela hösten, och två opeppa veckor ligger framför mig. Efter detta är det nästan sportlov och sedan MOCKS. Det är galet vad tiden går fort! Jag minns fortfarande när jag började gymnasiet, då jag som liten IBetta gick runt lyckligt ovetandes om vad som komma skulle. Jag kände ingen, och skolan var den största jag sett. Och nu är jag här. Nästan tre år senare har jag skaffat mig världens finaste vänner, kunskaper och egenskaper jag inte hade tidigare och jag är en hel massa erfarenheter rikare. Nu är jag här, med mocks och finals liggande runt hörnet, men genom alla projekt, internal assessments och slutprov så kan jag trots allt se slutet. Och det ska bli för jäkla gött!

Nu blir det till att gå till bussen, och med Vakna! Med The Voice i öronen ska jag försöka hitta på något käckt till min sista written task i engelskan. Wish me luck!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0