Arvid vs. Florum (Floda + Lerum alltså)

Hej Arvid, detta inlägget går till dig då, endast av den simpla anledningen att du är så himla gnällig! Jag vet inte, men det kanske finns en anledning till varför bara vissa människor förtjänar de beryktade luckorna. Kanske dom inte gnäller. Kanske dom inte klagar. Kanske dom är roliga, trevliga och sköna? (Hoppas du märker att jag insinuerar att du är motsatsen.) Kanske dom sprider glädje. Ja, jag vet ju inte, detta är bara teorier. Vet du föresten vad jag ska göra på fredag? Hänga med Lerum och Floda packet, och det ska bli så SJUKT NICE! Soulit och Puro ska jag nämligen få avnjuta. Bjuder du med mig på sådana festligheter kanske? Nej.

I rest my case, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gött blir det!

2009-01-21 @ 12:22:43
URL: http://sofieshorna.blogg.se/
Postat av: Arvid

Förlåt.. ska bättra mig..

2009-01-26 @ 16:54:11
Postat av: Arvid

Hej Janina! Detta inlägget går till dig då, endast av den simpla anledningen att du är så himla gnällig! Jag vet inte, men det kanske finns en anledning till varför bara vissa människor förtjänar de beryktade luckorna. Kanske dom inte gnäller. Kanske dom inte klagar. Kanske dom är roliga, trevliga och sköna? (Hoppas du märker att du insinuerar att din svenskalärare borde vara på randen till självmord.) Eller är det verkligen så...?



Jag vet att du har mycket för dig, och att du använder din tid precis hur du vill. Dock vet du att du är välkommen hit i princip när du vill! Har du tråkigt en torsdag, så ta med en picknick-korg och knacka på! Vi har det roligt här så länge, trots att vi kan höra varandra prata, och trots att vi kan se varandra i normalt ljus; men när du känner att du har tid över så är du mer än välkommen hit!



Du har många umgängeskretsar, ibland en för mycket. Dock ska du veta att det i våran finns det alltid en plats ledig, märkt Janina:)

2009-01-26 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0