Saturday #2

Tygjakten gick både bra och dåligt kan man säga.
Dåligt: vi hittade inga bra tyger alls, och butiken hade bara chiffong i svart och vitt = inte färgerna jag vill ha. Då hade dom hade ett mycket bättre utbud på Gårda Textil, dit vi återvänder nästa vecka för inköp.
Bra: vi hittade ett mönster till klänningen som jag tror kommer passa perfekt! Dock var det inte till 100% vad jag hade tänkt mig innan, men jag tror att detta kan bli bättre. Dessutom kan det hända att jag ändrat mig totalt angående färg, och jag är nästan mer excited över den nya idén jag fått (som i så fall även kommer innebära hårfärgsbyte, yay!).

Mamma släppte av mig i Allum efteråt där jag fördrev lite tid och käkade hos Mathilda på Paprika. Min nya favoritsysselsättning har blivit att se på henne när hon arbetar haha :) Fick även höra att världens bästa Lisa kommer att vara på plats på ungdomsgudstjänsten i Lerum ikväll, vilket gjorde mig överlycklig. Jag har verkligen saknat henne. Efter regn kommer solsken, eller vad är det man brukar säga? Idag är jag på topp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0