Monday

Oj vad jag känner att alla överflödiga kilon rinner av mig! Helt fantastiskt. Idag har jag hållt mig till min lilla bärsmoothie som jag smuttat lite på mellan proven. Jag har föresten kommit på att det här med alla mock exams gynnar min bantning nåt grymt! Jag har liksom så många och långa prov varje dag att jag inte har tid att luncha emellan. Hur bra?! SÅ bra! Anyways, det känns fint det här. Tjock är så -08. Valkar är ute. Nu är det bloggbantning med Katrin det enda som gäller. Det är verkligen det. Bloggbantning känns fresh. Men jag vet inte riktigt vad det är Sofie vill att jag ska uppdatera om egentligen? Jag mår bra. Ha ha, lite hungrig är jag allt men it's all good! Det ska kännas att man lever som jag brukar säga. Nä det brukar jag inte. Men vill man bli fin får man lida pin. Ho ho.

Hursomhelst. Idag hade jag tre prov igen. Det var ju skoj. Det gick inte så bra. Engelskan gick väldigt dåligt. Psykologin var ett enda stort bullshittande och biologin gick inte fullt lika bra som de två förra veckan. Men det kan ju vara gött ändå! Vad mer? Stod och väntade på bussen i Stenkullen. Den kom fyrtio minuter sent. Sånt blir man glad av! I helgen såg jag en snygg Max. Jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag tror att om man heter Max så blir man automatiskt snygg. Eller om man är snygg så får man automatiskt heta Max? Något i den stilen. Sist men inte minst så har jag blivit helt nichad på Johnnys. Partille-Johnnys, alltså. Dom är så himla sköna, fresha, goa! Så nu vill jag ha PJ-maskerad. Fixa det till mig och jag kommer föralltid att älska dig.

Kommentarer
Postat av: Arvid

Okej, och vill du nu ge mig ett ärligt svar hur många av dom första åtta reultaten på min FB-sökning på "Max" du skulle göra en trevlig lördagkväll?



http://skarrie.se/arvid/misc/max.png

2009-02-23 @ 19:39:51
URL: http://blogg.skarrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0