Tuesday

Imorgon drar mina mock exams igång. TEKNISKT sett så spelar dom ingen roll, och därför har jag nog tagit lite väl lätt på hela plugg-grejen. Jag skulle troligtvis kunna vara mer förberedd. Rätt så mycket mer till och med. Men så här gör jag ju alltid, så det är ju inget nytt. Imorgon är det alltså två biologiprov på morgonen, följt av svenska vid ett. Känns okej ändå. Det är inte de värsta ämnena. Det värsta kommer på fredag, ekonomi, och kvällen innan ska jag gå ut. Ha ha, det är ungefär så seriöst jag tar på mina mocks. Men. Det är faktiskt bara för att det är Soulit som spelar. Annars hade jag ju inte gått ut, för det är ju ansvarslöst och allt såntdär. Inte okej. Hursomhelst ser jag faktiskt fram emot det. Förutsatt att jag hittar någon att gå med, annars blir det nog inte asparti. Men det löser sig nog, för det brukar det ju trots allt göra.

Bantningen då? Ha ha, det går asbra! Knappt ätit någonting idag heller, och det är svinskoj! Sa till och med nej till thai idag med mina vänner. Inte för att det är fet mat, utan för att det är mat överhuvudtaget. Och mat är ju inte längre okej. Jag kommer säkert kollapsa mitt i alla prov, det hade vart asball! 

Ne, jag skojar litegranna bara. Men någonting tänkte jag försöka göra. Och eftersom Katrin är min gud, så ska jag gå med i hennes bloggbantning! Ha ha, nu är det bara massa bars hit, och fruktshakes dit i hela bloggen. Så himla gött är det! Det bästa är att hon inte tvingar mig att springa. Raska promenader säger hon åt mig att köra, och sånt gillar jag! Och vet någon, så vet Katrin. Eller hur? Precis. Bra så.

Ne nu ska jag plugga. Svammel svammel. Men de e gött. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0