Hela alfabetet

Idag har varit en sjuk dag. Jag har varit sjuk idag. Inte sjuk som i att jag ligger hemma och hostar, utan sjuk som i störd i huvudet. På riktigt, jag har varit helt speedad. Plus att det har varit världens mest onödiga dag idag, men det är ju en annan historia. Hursomhelst. På psykologilektionen:

Ulf talar om att han hade tänkt att vi skulle arbeta med våra psykologi projekt.
Kim & Janina: Men vi har inte med oss våra grejer...
Ulf: Nehe.. Okej.. Vad ska vi göra idag då?
Janina: Vi kan köra yoga! (jätteglatt och jättenöjd)
Ulf tittar misstroget på mig med en blick som säger "du är störd, ska jag skratta eller gråta?"
Janina: Nej men shit förlåt, jag har adhd idag.
Ulf: Adhd räcker inte, du har ju för sjutton hela alfabetet!

Yes, och på den nivån har alltså dagen legat. Bra så!

För övrigt är banta är ett roligt ord tycker jag. Folk blir så upprörda av ordet banta, det låter liksom som att man ska gå och svälta sig själv. Just därför ska jag börja hårdbanta. Fast inte bara för att det är ett så skönt ord, utan också för att jag tänkte bli fit till balen. Därför har jag ätit fyra köttbullar i bamba. Och knäckemacka och ägg när jag kom hem. Det är allt! På en hel dag. Ha ha, visst låter det hemsk? Visst blir man upprörd?! Det är kul tycker jag! Är man för lat för att träna, då får man helt enkelt sluta äta. Jag säger som Katrin, "Jag börjar känna bantningmagen skrika efter mat. Den skriker "GE MIG MAAAAAT...kurr kurr kurr". Blir ingen jävla mat. Nu har jag skämt bort den alldeles för länge." Yes, så nu ska han minsann få vad han förtjänar! Magen alltså.

Jag återkommer med uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0